— parhaat valokuvasi netissä!

LISÄTKÄÄ YLLÄPITO POISTA PROFIILI TOIMINTO!!

KOKO JÄRJESTELMÄ MENI MULLA SEKAISIN, KUN KÄNNYKÄLLÄ KIRJAUDUIN TOISEN FACEBOOK TILIN KAUTTA, VAHINGOSSA, KUN EN NÄHNYT MIKÄ SIINÄ OLI PÄÄLLÄ. SITTEN OLEN YRITTÄNYT VAIKKA MITÄ SAADAKSENI JÄRJESTELMÄNI PELAAAMAAN MM. KIRJAUTUMALLA TWITTERIN KAUTTA. NYT MULLA ON SIIS KOLME TILIÄ!!!!

POISTIN SEN KOKO TOISEN FACEBOOK TULIN MUTTA EI AUTA ONGELMIINI. TOIVOTTAVASTI MUUT EI NÄE SAMANLASIAT P....S...KA... NÄYTÖLLÄ KUIN MINÄ. ELI KAIKKIEN FACEBOOKILLA KIRJAUTUNEIDEN JA REKISTERÖITYJEN SIJASTA HELVETIN ISO PÄÄ!

oho. Vähä sekasin...

Ongelma poistui omalta osaltani, kun senkun asetin uuden profiilikuvan täältä. Facebookin kautta se ei onnistunut. Mutta toivottavasti nyt ei kaikkien facebook "isopäiden" tarvitsisi asettaa profiilikuvaansa uudestaan täältä, vaan homma saataisiin jotekin ylläpidon taholta korjattua.

Kumma juttu, oon kaikki nämä miljoona vuottani Kuvaklubissa aina kirjautunut Facebookin kautta, eikä profiilikuva ongelmaa ole ollut. Eilen oli kuvani täällä vielä ok, mutta ei tänään. Voiko Petrin ongelma ns. saastuttaa muidenkin Facebook-käyttäjien kuvat? Ei siis hajuakaan asiasta, mutta jännä että tapahtuu just samaan aikaan.

Kiitos ohjeista, sain ainakin nyt kuvani uusittua täällä ilman Facebookia. Toivottavasti ongelmat on nyt historiaa....

Mulla on osan käyttäjien profiilikuvissa ollu jotain pientä skaalaongelmaa :/

JIPPII, ONGELMA KORJATTU! :)

Taputuksia ylläpidolle. Tap tap tap. (Tosin en pääse poistamaan kahta ylimääräistä profiiliani, se on vielä ongelmana)